lunes, 27 de octubre de 2014

Tarda al llac amb Anaïs i Caixetanegra / Tarde en el lago con Anaïs y Caixetanegra

Holii a tots:)! 

Avui estic molt contenta de poder-vos ensenyar algunes de les fotografies que vam fer fa poquet en una col·laboració amb Caixetanegra. La sessió va ser al llac, i va anar perfecte gràcies al Mario, fotògraf, i a l'Anaïs, model. Com podreu veure, el look que vaig realitzar és molt marcat, ressalta la mirada i alhora dóna un toc rocker i femení, el qual he de dir que m'encanta. 

Com sempre, espero que us agradi i que comenteu i opineu sincerament. Les crítiques constructives ajuden a millorar moltíssim, així que no us talleu! 

I... res més a dir, que tingueu un bon inici de setmana i no dubteu en entrar a la pàgina de Facebook per posar-vos en contacte amb mi per qualsevol cosa: https://www.facebook.com/eulaliamakeup

Petons. 


Holii a todos:)!

Hoy estoy muy contenta de poderos enseñar algunas de las fotografías que hicimos hace poquito en una colaboración con Caixetanegra. La sesión fue en el lago, y fue perfecta gracias a Mario, fotógrafo, y a Anaïs, modelo. Como podéis ver, el look que realicé es muy marcado, resalta la mirada y a su vez da un toque rockero y femenino, el cual tengo que decir que me encanta. 

Como siempre, espero que os guste y que comentéis y opinéis sinceramente. Las críticas constructivas ayudan a mejorar muchísimo, así que no os cortéis! 

Y... nada más que decir, que tengáis un buen inicio de semana y no dudéis en entrar a la página de Facebook para poneros en contacto conmigo para cualquier cosa: https://www.facebook.com/eulaliamakeup

Besos. 

“The more that you read, the more things you will know. The more that you learn, the more places you’ll go.”









No hay comentarios:

Publicar un comentario